ימים בודדים לאחר רכישת SPSS: יבמ השיקה מערכת אנליטית לתחזיות עסקיות

המערכות משלבות תוכנה, שרתים, מערכות אחסון ושרותי יעוץ ● החברה מבטיחה, כי משך הקמת המערכת עומד על ימים אחדים ואורך כשליש זמן מהקמת מערכות דומות

על רקע רכישת SPSS לניבוי עתידי מבוסס סטטיסטיקות על ידי יבמ (IBM), השיק הענק הכחול מערכת לעיבודים אנליטיים עסקיים, המיועדת לנתח כמויות גדולות של נתונים, ולספק תחזיות עסקיות מדויקות ומהירות. המערכת האנליטית משלבת מוצרי תוכנה, שרתים ואחסון, לצד שירותי ייעוץ ומומחים במגוון תחומי תעשייה.

המערכת, IBM Smart Analytics System ניתנת להקמה בתהליך מהיר של כמה ימי עבודה, ולדברי החברה, המדובר בתהליך הקצר בשליש מהזמן הנדרש להפעלת מערכות אחרות. עוד ציינה יבמ, כי המערכת מניבה חיסכון של עד 50% בנפח האחסון. ביבמ מעריכים, כי תחומים רבים, דוגמת  ניהול סיכונים פיננסיים, רשומות רפואיות, חינוך, רשתות חשמל חכמות, יביאו לביקוש גדול מתמיד לפתרונות אנליטיים מתקדמים.

"טכנולוגיות אנליטיות מביאות עימן הבטחה עצומה לעסקים ולארגונים מכל גודל, המנסים לקבל החלטות חכמות יותר ולהפיק בעזרתן יתרון תחרותי", נמסר, "מערכת הניתוח מתוכננת על מנת לצמצם את מחסומי הזמן, ההוצאה והמומחיות הטכנית. אלו מנעו עד כה אימוץ רחב יותר של פתרונות אנליזה מתקדמים".

בהיבט שירותי הייעוץ הנלווים להטמעת המערכת, הודיעה יבמ כי היא מקימה רשת של מרכזים אנליטיים מתקדמים לשרות לקוחותיה. בשלב ראשון תכלול הרשת מרכזים בלונדון, טוקיו, ניו-יורק, ברלין, ביג'יין וושינגטון. בכוונת החברה להוסיף עוד כ-4,000 אנשי מקצוע בתחום זה.

לדברי מומחי ה-BI של יבמ, "המערכות האנליטיות מסוגלות לחשוף תובנות חדשות ונתונים אודות קשרים והקשרים של נתונים שונים, המסתתרים לא רק בבסיסי נתונים מובנים אלא גם במאגרי נתונים בלתי-מובנים ובמידע בפורמטים שונים, המתקבל ממקורות דוגמת וידיאו, דואר אלקטרוני, אתרי אינטרנט, פודקסטים, בלוגים, סביבות ויקי ומידע מאורכב".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים